piątek, 16 marca 2012

Kosmetyki do włosów kręconych

Część z nas która ma włosy kręcona chciała by mieć proste
A te które mają proste chciałby mieć kręcone;)
Bo kobieta zmienna jest więc włosy kręcimy, prostujemy, suszymy modelujemy a przy okazji im szkodzimy.
Ale dobrze,że istnieje dużo kosmetyków więc mamy w czym wybierać.

Ja jako posiadaczka loków, wiem że muszę często je nawadniać i odżywiać,a one i tak są suche puszą się i wyglądają tragicznie. Dlatego przedstawię kosmetyki które przetestowałam, i których używam.

Podstawą jest maska bądź odżywka bez spłukiwania, ja zainwestowałam w MASKĘ firmy Artego, już po pierwszym użyciu moje włosy stały się miększe:)
Cena ok 50zł


Fryzjer polecił mi także odżywkę bez spłukiwania firmy L'oreal  Professionel cena to ok 64zł. Jest to odżywka do włosów suchych po farbowaniu, jednak można stosować na włosy nie farbowane jednak mocno przesuszone.Jest stosunkowo droga a opakowanie nie duże. 

Kolejna odżywką którą stosowałam była firmy Garnier  kupiona za cenę ok15zł. Niestety po dość długim okresie stosowania tej odżywki nie widzę żadnych efektów. Włosy nadal się puszą i są przesuszone;/ Słyszałam opinię,że jeżeli ktoś nie ma zbyt dużo włosów to ta odżywka je po prostu przetłuszcza.


Ostatnio przy zakupie kosmetyków dostałam próbkę odżywki do spłukiwania po jednym użyciu można powiedzieć że była ok, jednak wg mnie kosmetyk trzeba przetestować dłużej żeby móc go osądzać. Jeżeli już ktoś używał chętnie poznam opinie.


Do układania włosów stosuje piankę firmy Wella za ok14zł,  która jest bardzo trwała jednak nie należy nakładać jej zbyt wiele ponieważ jest mocna i skleja włosy:) Ale wg mnie jest naprawdę super, i loczki po niej wyglądają cudownie ;) 
Miałam też okazję stosować piankę firmy Timotei, z której jestem nie zadowolona i nie polecam. Po pierwsze wysuszała włosy,nie podkreślała loków a do tego nie podobał mi się jej zapach,także dość szybko się z nią pożegnałam.



Na mojej liście zakupowej jest GLINKA DO WŁOSÓW BAD MUD od L'oreal Professionnel, którą zastosował fryzjer, po prostu jak dla mnie bomba świetnie stylizuje włosy a przy tym włosy wyglądają naturalnie, niestety nie widziałam jej w sklepach dla fryzjerów także cena jest mi nie znana,ale muszę ją mieć.
Ostatnią rzeczą jaką stosuję do włosów kręconych jest produkt firmy Wella  ułatwiający ich prostowanie;)
Kupiłam go za ok14zł i jak na razie nie mam co narzekać,przy prostowaniu moje włosy się nie puszą i wyglądają w miarę przyzwoicie;) Jednak dla uzyskania super efektu polecam OLEJEK  Kerastase  wygładzający który nadaje włosom blasku, niestety jest dość drogi ale naprawdę wystarcza na bardzo długo ponieważ już kilka kropel nadaje włosom połysk,także warto w niego zainwestować.

olejek cena ok zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz