poniedziałek, 27 lutego 2012

Bo ja nosze kalosze

Tak tak nadeszły wielkie roztopy, na ulicach mokro i brudno.
Na taką pogodę idealne są KALOSZE  ;)
Nie jestem do końca przekonana do kaloszy w wzorki,ale za jednokolorowymi jestem na TAK :)
Oto moje kalosze firmy LACOSTE ZERUBIA :)
Jak dla mnie idealne na dole pieknie sie świecą a u góry materiał.

Dostępne w sieciach sklepów SIZEER.

A o to mój typ w który może zainwestuje, jak moda na kalosze będzie trwać nadal


Oto kalosze meliski, które są bardzo kobiece i można je dostać w wersji z niedużym obcasem

A tutaj kilka linków gdzie można dostać ładne kalosze:



2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy bym się nie spodziewała, że kalosze będą w pewien sposób dyktowały trendy w modzie. Zresztą jak przeczytałam https://butymodne.pl/kalosze-czyli-jaka-zabawe-potrafi-przyniesc-ze-soba-jesien-b25.html to powróciły stare lata dzieciństwa. Chyba każdy z nas ubierał kalosze tylko po to, aby przeprawić się przez kałuże :)

    OdpowiedzUsuń