sobota, 25 lutego 2012

Kąpiel

Która z nas nie lubi relaksującej kąpieli ;) Na naszym rynku jest mnóstwo płynów,mydeł,pillingów... a któy wybrać nie wiadomo ;)
Ostatnio dostałam świetny prezent zestaw relaksujący do kąpieli i jestem bardzo zadowolona i gorąco polecam ;)
Oto skład cudownego koszyczka ;)

3 musujące kule do kąpieli 
Pięknie pachną, każda w innym zapachu, jednak nie dają piany :(
Ale dla zapachu warto je mieć ;)
Świece zapachowe- pamiętajmy im więcej tym lepiej
Żel pod prysznic o zapachu czekolady <3
Pięknie pachnie, nawilża ciało
Ja stosuje go jako mydełko do kąpieli
GORĄCO POLECAM
Saszetki z olejkami aromatycznymi- maja bardzo intensywny zapach i
są stosowane na zasadzie terapii zapachem ;)
Różowy-rozgrzewający(cynamon,rozmaryn,kardamon,jałowiec ) Działa rozgrzewająco i pobudzająco
Pomarańczowy-energizujący( różany,grejpfrutowy,cedrowy)Dodaje siły i wigoru :)
Niebieski- anty stresujący ( lawendowy,cytrynowy)Odpręża uspakaja, przeciwdziała zmęczeniu ;)
Zielony-relaksujący już zużyty pięknie pachniał ,zrelaksował chociaż za mało się pienił
ale cóż wymagać od tak małej saszetki :)
Ja uwielbiam kąpieli z dużą ilością piany,ale ile ludzi tyle preferencji.
Myjka

A ponadto do zrobienia dużej piany można zastosować płyny do kąpieli firmy AVON
Sól do kąpieli firmy Farmona

I na koniec moje ulubione MAZIAJKI firmy Ziaja ;)
Przepięknie pachną ja i są super dla dzieci jak i dorosłych ;)
Bo kto z nas nie lubi kąpać się w Coca Coli <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz